середа, 25 березня 2020 р.

Молодь обирає здоров'я!




Ми вам сьогодні  розкажем сюжети
В чому здоровя і щастя секрети!
На землю приходиш, людино, для того
Щоб жити щасливо відміряне Богом,
Школа, навчання, робота, сім’я
Ось перспектива, Людино, твоя!
Коли молодий, не страшні перешкоди
Ти повний енергії й сил від природи!
І хай негатив не приваблює блиском
Повз нього пройди, не скорися під тиском!
Звичкам шкідливим не піддаємось
Сміливо вперед і не задавайтесь 
З – збережи, що маєш
Д- додай, якщо зможеш
О- опануй нове
Р – розкажи друзям
О – отримай задоволення
В – відкрий себе світу
Я – яскраво засяй
Це те, до чого прагне  молодь наша.
Своє здоров'я кожен має .
Не кожен вміє берегти -
Той колеться , той випиває ,
Той за цигаркою тремтить .
Коли ж хвороби розтривожать
І запізніле каяття ,
Тоді , на жаль , не кожен може
Зцілить отруєне життя .
Отак зберемось й поговоримо .
Поділимося радістю і горем ,
Давайте поговорим про життя.
Слухайте всі ! Слухайте нас !
Наша розмова про тебе , Людино !
Про здоров'я твоїх нащадків !
І просто про те , як довше прожить на Землі!
Основна цінність людини - це здоров'я !
І ми пропонуємо вам здоров'я !
Силу ! Віру ! Фізичний гарт !.
Наш девіз : " Твоє здоров'я у твоїх руках ,
То бережи його щоднини !"
 Бути здоровим чи ні - твій вибір . 
 Зроби його . 
Обери життя , а не смерть . 
Ми - молоді , сповнені мрій і сподівань .

Ми - майбутнє країни , її надія .
Ми рішучі у своїх прагненнях .

Ми впевнені у своїх силах і в своєму успіху
.
Здоровий спосіб життя - це наш вибір .

Ми Українці повинні жити 150 років.





Немає коментарів:

Дописати коментар

Як запобігти небезпечній поведінці школярів в інтернеті: рекомендації МОН

  Міністерство освіти і науки розробило рекомендації щодо проведення заходів, які запобігали б небезпечній поведінці дітей в інтернеті та ін...